Przy dużej liczbie sterowników połączenie ich jednym wspólnym systemem transmisji danych nie jest optymalne. Z reguły są to wyodrębnione rodzaje magistrali działające niezależnie jako samodzielne systemy, lecz mające możliwość komunikacji pomiędzy sobą. Na przestrzeni lat opracowano standardy protokołów dla różnych systemów komunikacji i stworzono kilka rodzajów sieci, o różnej prędkości wymiany danych i mających zastosowanie w odpowiednich systemach pokładowych samochodu. Są to takie magistrale jak: CAN, LIN, MOST czy FlexRay. W celu obsługi i diagnozy tych sieci opracowano standardy i narzędzia takie jak skanery diagnostyczne i protokoły błędów. Zastosowanie tych narzędzi wraz z informacją techniczną odnośnie funkcjonowania, schematu połączeń i topologii układu daje możliwość jego diagnostyki. Nasz serwis jest wyposażony w skanery diagnostyczne firmy Autel. Mamy także dostęp do informacji technicznych. Zaświeciła się kontrolka „check engine”, coś nie pracuje w samochodzie tak jak powinno? Umów usługę diagnostyki komputerowej w naszym warsztacie.